Kamerajakt

Imorgon ska jag äntligen köpa mig en kamera. Andreas och jag ska kika runt lite inne i Kalmar och se vad som finns av intresse. Så snart kommer jag kunna lägga upp lite aktuella bilder i mina inlägg. Blir förhoppningsvis lite roligare för er att läsa bloggen då.

Ätit jordgubbar för glatta livet idag. Tog även med lite ut till stugan när vi var och badade. Jätteskönt i vattnet, 26 grader vid ytan om nu termometern visade rätt. Fick lite besök ikväll och vi åt varma mackor med champinjonstuvning. Det var riktigt gott. Jag gillar när någon annan donar i köket och jag bara få sitta och titta på. Ska absolut hitta mig en karl som tycker om att laga mat ;) och dansa haha..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du hittar någon bra kamera :D

Postat av: Lenia

Åhhhh, varma mackor m. championstuvning... Slurp! =)

2009-07-03 @ 18:17:20
URL: http://minafinaunderbara.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback