Tomt tomt tomt...

Nu har jag spenderat dagen med att städa rent det absolut sista på skolan och det känns sjukt vemodigt. Är astrött nu, men ska ta ett litet ryck till och bära ner det sista i förrådet hos mig. Fattar inte hur det kan bli så mycket grejer. Lyckades få sova en hela natten inatt, har hittat mig ett litet knep ;) Tur det annars hade nog städningen tagit två svåra år.


Se så tomt det blev *suckar*

Så imorgon ska jag träffa hyrasvärden och lämna tillbaka nycklarna. Det känns skumt, för nu är allting verkligen över! Ett kapitel i mitt liv ska stängas igen. Underlig känsla att lämna lokalerna så här.

Ska göra lite äppelpaj i eftermiddag för att få bort emokänslorna. Måste även ringa lite folk, ambassader och dylikt, och sedan plugga cellens uppbyggnad..weah!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja eller hon vågar inte riktigt simma men hon gillar att springa i strandkanten iaf :p puss


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback