Guds gåvor till kvinnorna

Män har en viss tendens att se sig själva som Guds gåva till kvinnorna. Stort misstag!! Om män ens bara kunde komma i närheten i att förstå hur besvikna kvinnor oftast är på dem. Istället får man inövade "pose"leenden från någon karl med uppknäppt skjorta eller ännu värre bar överkropp och sängkammarleende, spända muskler och tajta badbrallor. Varför hyser vissa män en sådan övertro till sig själva som förförare? Tron om att han skulle vara helt oemotståndlig (hahahaha.... stort skämt) Hanna och Jesse, jag vet att ni vet vad jag pratar om när jag säger jnkp *äckligt*

Ante berättade för mig senast häromdagen att han just nu ser de flesta kvinnor som lycksökerskor på ett eller annat vis. Bilar, båtar, hus, resor, semestrar, äventyr, musiker och speciellt gitarister, matlagning etc  etc (här stängde jag av mina öron) Bara för att jag har vissa önskningar (okej erkänner.. hade en pricklista) om egenskaper som jag gärna vill att min grabb ska ha betyder inte det att han måste ha dem. Så länge jag känner mig älskad och får den uppmärksamhet som jag behöver spelar det ingen större roll. Stort plus är det fortfarande. Mina två svaga punkter ligger vid matlagning och gitarspel om det nu är någon som kunnat missa detta.

Guds gåva till mig var nog snarare min familj (trots att jag idag anser Ida vara ond) En familj som min, där alla ställer upp för varandra utan att ens blinka. Det är en gåva. Jag skulle lätt och med glädje offra allt för dem.


En väldigt försenad bild på födelsedagsflickan Frida, Love you!



 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du/ni måste haft riktig otur...var evigheter sedan jag såg killar med uppknäppta skjortor och sängkammarblick! Fast jag kanske bara inte ser åt deras håll iofs.. :)

Kramas

Postat av: Lenia

Håller med, familjen är Allt! =)

2009-06-29 @ 19:33:33
URL: http://minafinaunderbara.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback