Jag ÄLSKAR att bada!

Det är så underbart när man är alldeles varm att hoppa i vattnet och svalka av sig. Ligga i och sprattla med benen tills man är alldeles blå och russinlik. Det är sommar det *ler glatt* Förra sommaren var första gången på sex år som jag kunde bada och sedan dess har jag bara blivit bättre med värken. Den lyckokänslan jag kände förra året är tillbaks. Om ni visste vilken speciell känsla det är att gå från att ha varit så sjuk och vara där jag är idag. Mitt liv är så härligt just idag!

Var nyss ute vid sjön tillsammans med Lina och Dennis. Jätteskönt i vattnet idag och omm man ska bada är det ju betydligt bättre med insjöarna. Om en stund ska jag och Karolina åka upp till Lundegård och dansa kvällen lång. Är dansbandsvecka så vi måste bara passa på. Undersöka om det finns några dansanta män av intresse tihi..


Vindrickande och goda skratt med flickorna hos Linn i lördags =)

Hamnade på Byttan framåt natten och hade rasans trevligt. Igår åkte jag med Leif och farmor till Vita sand. Skön dag, fast lördagskvällen gjorde att jag inte riktigt njöt av värmen som jag brukar haha..

Stort Grattis till Maria och Simon som gifte sig i lördags *massor med kramar*

Kommentarer
Postat av: Lenia

Heeej Vännen! Åhhh vad kul att du också bloggar... Då ska jag läsa.... =) Vad kul sötis! =)

STORA Kramar!

Postat av: Erik

Fint foto!

Kram kram!

2009-07-01 @ 10:14:46
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

ni verkar ha haft trevligt =)

2009-07-08 @ 10:26:17
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback