Liseberg imorgon =)

Såg sommarkrysset reprisen nyss med Brolle och Lasse Berghagen som sjöng tillsammans. Det var lite roligt att se. Har packat mina grejer nu. Ska iväg på en liten minisemester med Ingemar, Andreas och Sandra. Beger oss till Tranås ikväll, lite grillning och mys, och imorgon blir det Liseberg. Skitskoj att komma iväg lite, den här veckan slipper jag Nybro mycket. Det är gutt som tusan. Var på bio igår och såg Terminator. Den var långt över min förväntan faktiskt. Blev glatt överraskad. Så kan rekommendera er att gå och se den. Ska göra en liten recension sen ni kan läsa när jag kommer hem.


Hittade en liten cafébild från i våras på mig & min underbara Elin.
Kommer sakna dig gumman, men hoppas du får det jättebra i Norge *kramar om*


Jessica & jag på fest hos Höglunds i lördags

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback