Minisemester

Har haft två helt fantastiska dagar tillsammans med Ingemar, Andreas och Sandra. I måndags hämtade de mig och vi åkte till Andreas stuga som ligger jättemysigt vid en sjö strax utanför Tranås. Vi satt nere vid sjön och grillade, drack gott vin, åt jordgubbar och spelade kubb. Därefter testade jag att paddla kajak för första gången någonsin. Var sjukt nervös för att välta, men gick riktigt bra tyckte jag. Var hur roligt som helst så det måste jag göra om snart. När det började skymma gick vi in, satt vid brasan och pratade strunt. Fick ett litet lyckorus, var en så underbar kväll.



Morgonen efter körde vi till Liseberg  och åkte karuseller hela dagen lång. Vågade mig till och med upp i höjdskräcken. Så var lite stolt över mig själv, blir allt modigare haha.. Stackars Ingemar gillade  inte alls alla karuseller vi tvingade upp honom i. Blekare ansikte skulle man nog fått leta efter. Dagen avslutades med en Gärdestadkonsert med bland annat Janne Schaffer och Sara Lövgren.

        
       
       

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en mysig minisemester :P


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback