Sexlust

Nu se ni läste jag en artikel i The times om att sex rekommenderas varja kväll oavsett om man har lust eller inte. I aftonbladet citeras det "Lust är som aptit, den kommer när man äter." Det stämmer visserligen inte helt och hållet för mig. Har många perioder då jag inte skulle kunna ha sex oavsett, när man inte är det minsta sugen. Spelar ingen roll vad grabben skulle hitta på. Dock är dessa tillfällen mycket sällsynta numera ;)

Hittade den där söta lilla leksaken på nätet igår. Den som vi sprang på i den mysiga lilla butiken i Stockholm när vi var där i våras. Attsingen att den ska vara så dyr. Hade glatt mina kvällar mycket ;) Nej jag vet såna här grejer ska man inte skriva om här, men jag är sjukt frustrerad för tillfället.

När jag ändå är inne på ämnet. För ja jag har verkligen suttit och läst sexartiklar =) och den andra jag läste handlade om att vi tjejer bör hålla på oss och istället för sex ska vi först och främst söka efter en fast relation med romantiken i centrum. Så frågan är; Vad vill jag helst ha för tillfället, sex eller romantik? Gaah nu blev jag ännu mer frustrerad!! Människan som skrivit artikeln uppmanade även alla singeltjejer att ha en sexfri juni månad. Vadå en månad? Menar de att vi delar ut sex bara sådär till höger och vänster och att en månad då skulle vara en så förbannat stor uppoffring? Fast om jag fick välja en månad utan sex och med romantik istället då skulle jag nog slå till. Var flera år sen det fanns romantik i mitt liv. Dock trivs jag rätt bra med hur jag har det nu =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, de va en trevlig butik..

2009-06-09 @ 14:01:39

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback