Far far away from here

Mitt huvud är så sjukt ibland. Ni ska vara så glada som inte hör vad jag tänker haha.. Har idag funderat över grodkyssning, bröllopslåtar och konstant nynnat på en sexlåt som jag inte ens vågar skriva här.

Så har jag gjort ett test idag som räknade ut att jag ska dö när jag är 32. Nio år på mig att leva livet. Dess större anledning till att fly landet i höst. Åka till andra sidan jordklotet tihi.. Känner verkligen att jag vill testa bodyflying snart. Det verkar så sjukt roligt, men finns inte i Sverige. Oliver skrev härom dagen att det finns där han bor i Schweiz. Så egentligen borde jag bege mig dit. Fast samtidigt lockar det en del att åka till London på Queen-musikal. Gode tid vad det finns mycket skit jag vill hitta på helt plötsligt. Har hur många idéer som helst. Känns som om de flesta andra nu är klara med utbildningar, skaffat jobb, barn, hus och är så seriösa. Själv har jag kommit till ett lekstadie. Nu vill jag göra tusen roliga saker enbart för mig själv ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är rätt! Lev på! :D

2009-06-12 @ 14:37:52

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback