Finally friday..

..och om en vecka kommer det mesta vara över. Det känns som en stor lättnad för mig. Tycker det är frustrerande jobbigt varje gång min mamma ringer mig numera. Har haft såna perioder innan att det framkallat ångest. Älskar henne och har ingenting med henne personligen att göra. Bara problemet att i stort sett varje gång hon ringt har det varit jobbiga nyheter eller jobbrelaterat. Har åter igen kommit till gränsen att jag inte ens vill svara längre.

Igår hade jag en toppendag. Träffade min Elin på en fika och vi hade jättetrevligt. Pratade om böcker, filmer, livet, framtidsplaner och allt vad som hänt sen sist. Hon är så underbar, precis kommit hem från Cuba och nu åker hon till Norge igen *snyft* Därefter lämnade jag bilen hos Martin och sen åkte Simon och jag in på bio och såg Änglar och demoner. Tyckte filmen var klart godkänd, men jag saknade mycket av spänningen som finns i boken. Roligt att Stellan Skarsgård är med i en av de lite större rollerna som Schweizergardets chef. Rollfiguren i sig är tråkig och därav framträder han inte direkt i filmen, men är ändå med relativt stor del.

Dagen ska jag ägna åt lite jobb, sen vet man aldrig vad som händer ikväll :P

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback