Eurovision 2009

1,5 vecka kvar till Eurovision och nu ligger alla bidragen ute på nätet så man kan lyssna och kika. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=106559 Har fastnat lite för Norges och Azerbaijans bidrag, Tysklands och Belgiens var inte helt fel heller. Har inte lyssnat igenom alla ännu, Ida och jag ska göra det tillsammans på fredag och därefter kommer jag ge min mening om bästa låtar, tio-i-topp-listan och favoriterna. Vet att ni tycker jag är aningens nördig, men schlager är lite min grej numera haha.. Sen finns det en hel del snyggingar att dregla efter och det gillar vi starkt ;)

Det kommer vara två semifinaler i år. Den först är på tisdagen den 12 maj och den andra torsdagen den 14 maj.

Här har ni även den officiella eurovisionsidan http://www.eurovision.tv/index/main

Hjärtligt välkomna på Eurovision, mat och myskväll hemma hos mig lördagen den 16 maj.

Kommentarer
Postat av: emelie

du är galen min pärla:)

2009-05-07 @ 11:08:50

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback