Gamla dagböcker

Insåg precis hur glad jag ska vara att ingen läser i mina gamla dagböcker, pinsamheten själv. Kikade i den gamla från korr och du gode vilka bekymmer jag hade. Otroligt skrattretande kändes det. Visserligen är man fortfarande lite sån; "Hur ska jag tolka det här meddelandet?" "Vad menar han med att säga så till mig?" "Är det för att jag är så oattraktiv han inte vill ha mig?" "Vad har jag gjort fel när han gör så?" Det roliga i dagböckerna är svaren på frågorna. När jag kunde sitta och vrida och vända på olika alternativ att tolka ett meddelande på och skriva sida efter sida utan att egentligen komma fram till någonting. Sen valde jag på den tiden inte de bästa grabbarna att falla för. Gör jag kanske fortfarande inte, är nog en katastrof på det området haha..

Usch vet inte vad det är med mig idag. Slår mig på precis ALLT!! Kan vara så att kroppen är öm efter anfallet jag fick inatt. Första gången på flera månader som jag fått sån där hemsk värk. Klantigt som tusan att glömma medicinerna. Särskilt nu när jag tar så få, då blir jag ännu mer känslig om jag inte tar dem rätt.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback