Läskiga män

Somliga är rädda för clowner, men jag har helt andra fobier. Idag på stan blev jag varse om en ny. Blev förföljd av den märkligaste karln på länge. Började på systemet då jag mötte hans blick och log eftersom han stirrade på mig (ångrade jag då verkligen i efterhand). Ni skulle sett hans ögon, riktigt små och äckligt intensiva. En blick som konstant förföljde mig och synade mig från topp till då. Så där riktigt dömmande. Kände mig som en skata som befann sig på helt fel plats vid helt fel tillfälle. Han slutade aldrig stirra heller och inte nog med det så förföljde han mig hela vägen hem, gaah *ryser* Hur mycket ska vi slå vad om att han jobbat som lastbilschaufför :P

Kommentarer
Postat av: emelie

ehhh Lady! inte klanka ner på mina killar här va!!

:(


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback