Recensioner a´la Bjanca

Fick ett infall nu inatt och bestämde mig för att skapa ytterligare en blogg *ler* så går det när man inte har mycket till liv haha.. I den tänkte jag skriva mina egna recensioner av filmer, serier och böcker. Alltså med andra ord kommer det vara mycket egna åsikter och rekommendationer. Första inlägget är filmen Änglar och demoner. Har tänkt att jag ska betygsätta filmerna jag skriver om. Så när jag har funderat färdigt kommer jag att lägga ut en betygskala så ni vet hur jag tänker när jag sätter mina poäng.

http://bjancarec.blogg.se är adressen. Den finns även som länk i menyn här vid sidan om.

Precis som här ser jag mer än gärna att ni skriver en massa kommentarer. Tycker det är roligt med synpunkter, skitsnack, åsikter eller vad som ni vet ;)

Puss & godnatt

Kommentarer
Postat av: emelie

Bra att du bygger upp ditt blogg-imperium!!:)

Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Joda det är härligt ler.. me idag ksulle de inte bki lika fint. .men söndag skulle ju li kanon.. så vi får hoppas på det :D hehe

2009-05-27 @ 09:48:35

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback