Tänk va =) - Agebodagen

Nu är nästan allting över och jag är så lättad. Idag tog tjejerna examen och det gick så bra för dem tyckte jag. Stolt över mina flickor minsann. När dagen var slut hämtade vi pizza och tårta. Åkte ut till Agebo hela familjen och firade Ida. Härligt att min älskade lillasyster fixade utbildningen så bra.

Imorgon är det
Agebodagen så då ska vi hänga där och hjälpa till så gott vi kan. Hoppas att detta soliga väder håller i sig. Det hade varit roligt med tanke på att det blir dans och grejer på kvällen sen. Vore skönt om det kommer ordentligt med folk. Ber verkligen för det, mina föräldrar behöver lite medvind de med. Varit en fruktansvärd period för hela familjen nu. Utom Frida kanske.. hm! Nae ikväll när vi åt tårta kändes det som om nu är det dags för ett nytt kapitel för hela vår familj. En nystart unnar jag oss allesammans.

Skippade festen hos Andreas ikväll. Tror att min kropp är lite utmattad och behöver vila. Igår steg jag upp vid fem på morgonen och då hade jag fortfarande inte somnat *ler* Inatt tittade jag sista gången på klockan när den var halv fyra och så ringde klockan halv sju. Insomnia is the shit!!!  Så nu ska jag ta en tablett, krypa ner i sängen och drömma om vampyrer och vackra män :P

Hänt något väldigt härligt för mig idag med *ler glatt* men det håller jag nog hemligt ett litet tag till ;)

Puss puss på er & jättevälkomna till Agebo imorgon. Dans och grillning på kvällen, börjar klockan 17.00.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback