Terminator 4 (salvation)

Känner mig nästan pinsamt borta när jag läser att Christian Bale har skrivit på för att vara med i Terminator 5 och jag inte ens visste att det kommer en Terminator 4 hm.. Fyran har i vilket fall världspremiär nu den 22 maj.

"Året är 2018, John Connor är ledaren för den mänskliga motståndarna till Skynet och dess Terminators. En dag anländer Marcus Wright, en man som endast minns att han är dömd till döden. Frågan är om han är sänd från framtiden eller räddad från det förflutna. En fråga som leder John Connor närmare Skynets organisation och planen att utrota människan."



Kommer så många bra, spännande filmer nu inom det närmaste som jag vill se. Blir bio och Änglar och demoner på fredag antagligen.

NU.... Seminfinal 1 i Eurovision :-)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback