Tre nya kärlekar

Tre nya kärlekar står nu på golvet i hallen. De andra har fått göra plats. Min lägenhet är alldeles för liten för att jag ska kunna älska skor och klänningar så mycket som jag gör. Vill ha Linas garderob på direkten. Livet är så orättvist ;)

Ida och jag har varit på Öland och i Kalmar idag och kikat i varenda skoaffär. Tröstshopping kallas detta!! Självklart så är man också sjukt mycket fattigare. Shoppa med Ida är en upplevelse *ler* man ska inte vara rädd för att göra bort sig i alla fall. Många skrattanfall kan också garanteras.



Nu är det dags för att göra ett fotbad och ta hand om fossingarna lite. Måste få dem lite fina innan de ska ut och promenixa ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa [ fotoblogg ]

Hejhej, nu är jag hemma från alla äventyr och bloggen kan börja skrivas i igen. Har ändrat lite i den va det gäller design. Så det skulle vara gulligt av dig om du gav min blogg en chans. Lämna gärna en åsikt. Puss och kram!


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback