Så rätt...

Kommenterade för en vän igår att när jag faller för killar, eller hittar den så kallade drömprinsen är de oftast upptagna. Gillade hennes svar på det hela :P

"Upptagna killar är inte alls prinsar, de är troll förklädda till prinsar "

Så rätt, så sant *skrattar* Känns skönt nu i alla fall att det inte finns någonting som kommer binda mig kvar i Nybro eller dessa regioner längre. Till sist kommer man alltid till insikt vad gäller sina känslor.

Längtar till hösten något otroligt. Nu ska det visserligen bli skoj att Lina flyttar in bara ett kvarter ifrån mig. Roligt att få umgås lite mer med henne också och jag hoppas på en härlig, solig sommar.  Kanske hittat mig en resekamrat nu med, om än bara för ett par veckor.

Hm.. undrar om man ska dra på dansavslutningen ikväll. Highlights spelar på kristallen. Tyckte jag hade en så bra undanflykt, men den sket sig. Folk är så hopplösa *ler* Brukar dock inte behöva undanflykter, men två dagars festande i rad var ett tag sen nu. Så man är lite sleten.

Kommentarer
Postat av: Jessica

2009-05-18 @ 07:41:05
Postat av: Jessica

man kanske skulle skriva nåt mer... :) Vad ska du göra till hösten?? nyfiken


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback