Motton är bra att ha ;)

Återgår ikväll till mitt gamla motto: "Alla män är as innerst inne, bara mer eller mindre". Och detta inkluderar alla utom min bästa vän. För det finns inte en ond cell i honom över huvudtaget *kramar om* Och jo man får visst dra alla över en och samma linje ;)



Imorgon är det fredag, weah.. Fått lite förslag på vad man ska hitta på i helgen. Väldigt sugen på att sticka ner till Malmö och leka lite med Stina. Ska fundera över natten =) Haha.. hittade några så roliga sms i min telefon. Ett av dem handlade om Klamydiakungen *skrattar* Kommer aldrig glömma Calles reaktion när han fick höra talas om honom. Sjukt roligt tss.. *Nynnar* "Ååh han går som en karl, han ser ut som en karl, nochalant som en karl och han kyyyyyyyyyyyysser som en karl ska..." Sen går det utför haha.. Insåg precis att nu är jag på bättre humör igen när jag sitter och skrattar åt mina egna små interna skämt.


Kommentarer
Postat av: Jessica (Elvis)

Haha, ja, motton ska man hålla på ;) Kram tjejen!

Postat av: En röst i natten

Härligt å veta att man e ett as. Kan ju visseligen håla med om att lite ond kan jag va men det e ju bara innanför de "vita linjerna". Kram på dej

2009-11-06 @ 20:07:32
Postat av: Bjanca

Haha.. du om någon är väl ett as ler inte mot mig visserligen, men jag kan nog komma på ett par som skulle tycka det. För mig är du underbarast ändå ;)

2009-11-07 @ 09:25:55
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: En röst i natten

Jag ett as, nä nu skojar du väll...finns väll ingen som kan tycka illa om mej. Det säger du bara för å såra stakas lilla mej.. Snyft..

Du kommer allti ha en plats i mitt hjärta tjejen..kram

2009-11-07 @ 09:45:29
Postat av: Bjanca

Naaw.. lilla nallebjörnen min

2009-11-07 @ 10:38:49
URL: http://bjanca.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback