Black jack

Ikväll är det då dags för Black Jack. Ser jag fram emot. Har längtat efter att ut och dansa lite. Så ska garanterat inte glömma att ta mina mediciner. Pinsam som jag är kan jag senaste skivan nästan utantill. Åkte till Teneriffa med inte alltför mycket musik i datorn. Så det var i stort sett den enda skivan jag hade att lyssna på. Nej haha.. Rolandz med ;) *dansbandsnörd*

Fått höra att Chili ska öppna upp i Nybro igen om ett par veckor. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Festande strax utanför mitt fönster under fredagskvällarna. Räckte rätt bra med att enbart behöva vakna 02.40 när nattbussen anlände. Antar att jag lär försöka fly centrum fredagsnätterna. Fick ett bra erbjudande idag haha..

Hade en väldans trevlig eftermiddagsfika med Hanna och Jesse igår. Så roligt att träffa mina älsklingar igen. Vi hade väldigt intressanta diskussioner medans vi tittade på "Fråga Olle" haha.. Senare på kvällen sällskapade jag Dennis och Emil och käkade lite gott. Träffade Martin en sväng med.

Nu är det dags att ta tag i pluggandet så jag hinner ifatt de andra som redan varit duktiga och medverkat på weblektionerna. Blev lite stressad när jag märkte hur mycket jag missat.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback