Nu drar verkligenheten igång

Fem minuter efter att jag anlände till Kalmars flygplats var jag genomfrusen och blå igen. Välkommen hem till början på svenska mörkerperioden. Var väldigt skönt att komma hem. Simon hämtade mig på flygplatsen och vi åkte och dansade direkt på kvällen. Som jag hade saknat dansen under dessa veckorna. Han var en räddande ängel där tihi.. På lördag drar vi säkerligen in till Black Jack på Sandra ett litet gäng. Det ser jag fram emot som tusan, behöver svänga lite på mig igen.

Igår blev det en liten fikastund med Jenny och sedan åkte jag ut till Agebo. Mamma och pappa håller på att renovera hela övervåningen. Tror att det kommer bli hur fint som helst. Är så glad över att de gör något sådant för sig själv nu och inte bara för alla andra. Därefter blev det en liten visit till Lina och prata strunt. Skönt att träffa systeryster igen och förstå att hon liksom jag själv fått ordning på sina tankar nu.

I morse tog jag en liten löparrunda. Orkar inte så långt ännu, mer hoppas att min träningsmani ska hålla i sig ett ordentligt tag nu efter resan. Sen började jag med min tre A4-sidor långa "att-göra-lista". Kommit en liten bit på den, men sen fastnade jag på Kalmar högskolas hemsida i sju evigheter. Ska under ett år nu läsa pedagogik nämligen. Samtidigt som jag startar företag och läser anatomi. Ibland undrar jag över min egna självbevarelsedrift, men men... Eftersom jag missat de första fyra webbaserade lektionerna har jag enormt mycket att ta igen. Har beställt hem böckerna nu och skrivit ut alla uppgifter och övrigt material. Så kom Jenny en stund i eftermiddag så vi låg i varsin soffa, drack te och pratade strunt i massor. Så har jag även pratat med alla mina älskade systrar i telefon en stund med *puss på er älsklingar*

**********

Vårt lilla gäng
Sista vinkvällen med vårt härliga lilla gäng på Vintersol. Åååh vad jag redan saknar er alla!


Kommentarer
Postat av: Jessica (Elvis) ;)

Ja, välkommen hem till mörkret och kylan! Jag är lite avundsjuk, vill också ha träningsmani! Kommer bara iväg till friskis måndagar, men nu har de lagt ekonomilektionen där, så nu blir det inte det heller...:S Pedagogik är hur roligt som helst (tycker jag) hojta till om vilka böcker du eventuellt behöver, kanske har dem ;)

Kram


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback