Jobb i Agebo

Har varit och tränat i varmbassängen idag igen, det är rätt gutt faktiskt. Varmt vatten och en låååång dusch efteråt när det är så rått ute. Me like.. Snart är det dags för att jobba lite i Agebo. Mamma behövde min hjälp. Ska bli roligt att få göra lite behandlingar igen faktiskt. Har lovat min kära pojkvän att han ska få massage lite oftare med. Tänkte deala till mig fotmassage som gentjänst. Finns inget skönare tihi..

Ikväll ska jag och Simon in till Kalmar på dansfester. Är både lindyhop och salsa som gäller ikväll. Så blir att flänga från det ena till det andra. Det ska bli väldigt roligt faktiskt. Hoppas att min fot klarar det bara. Haft lite problem i veckan fast är bättre idag.

Helgen blir förhoppningsvis trevlig. Imorgon ska vi på kalas till mina kusiner som fyller 18 respektive 20. På kvällen blir det att fira Linn och Sofie lite granna. Söndagen ska jag umgås med mina älskade systrar. Både Ida och Frida är hemma den här helgen och som jag saknar dem.

Kommentarer
Postat av: TucciT

Pojkvän? hänt nåt somjag missat? ;)

Postat av: Jessica

Jag håller med föregående skrivare! Pojkvän? Vad har jag missat?

2009-10-24 @ 20:32:18
URL: http://jessicaia.blogg.se/
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

haha japp visst det.. skratt,.. denna dröm roade mig tydligen.. skrattar..



ojdpå de var inte kort tid ni dejtat inte :) Hehe.. härligt.. underbart :) e de han man sett kort på igår på facebook tro? De var du o nån kille på nnå nuy fest bild? ;) Kram

2009-10-26 @ 09:09:52

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback