Sanndrömmar

Har haft en liten svacka sedan helgen. Varit väldigt ledsen faktiskt och ni tycker nog att jag är helt dum i huvudet när jag berättar att det är på grund av en dröm. För flera år sedan drömde jag en liknande dröm som fick mig lika ledsen och den visade sig vara sann. Det fick jag dock inte reda på förrän flera månader senare, och sättet jag fick reda på sanningen på var obehagligt. Kändes som ödet och kan än idag inte förstå det. 

Sedan dess har jag drömt sanndrömmar vid alldeles för många tillfällen. Även om jag själv oftast skrattar bort mina drömmar så skrämmer de mig ibland. Efter den här drömmen har jag en klump i magen, men jag törs inte ta reda på om drömmen är sann eller ej. För jag vill verkligen, verkligen inte att den ska vara sann.

Det enda jag kan be om är mer styrka och sedan hoppas att de som står mig nära kommer berätta om det är något som hänt. Finns ingenting värre än lögner för att undanhålla saker. Sanningen är alltid lättare att ta oavsett hur ledsen man blir utav den.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va sa vi om det där nu...? Inte vara hängig mer...=) Ska vi ta en fika imorrn??

Postat av: Hanna Larsson..

Jag vet att du tycker det där är obegagligt.Men det ordnar sej.. KRAM KRAM

2009-10-23 @ 11:02:19
Postat av: TucciT

Uscha da.. de låter ine nå vidare inte.. inte skoj me snndrömmar.. hoppas inte denna dröm vsr san.. Kram

2009-10-24 @ 09:32:23
URL: http://tuccit.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback