Självförvållande skador

Är så extremt hopplös.. Vet ni att inatt lyckades jag riva mig själv på näsan. Så vaknade med ett centimeters sår på näsan och blod i halva ansiktet. Ja ja skratta på ni bara. Kan verkligen se framför mig hur Frida sitter och kvider i en skrattattack just nu när hon läser detta *suck* men ska säga dig systra mi att vanprydning som denna i ansiktet är inte vackert. Drömde att jag åkte vattenrutschekana när jag skyddade ansiktet från skvättande vatten. Typiskt vad man ska lyckas med.

Idag har det blivit en herrans massa sidor pedagogikläsning och imorgon ska jag påbörja första uppgiften. Sen har jag äntligen fått alla kläder tvättade, städat och lagat lite god mat. Imorgon ska jag till arbetsterapeuten och se om jag kan få lite hjälp med nya skydd till handlederna, för de värker så ibland när jag anstränger dem. Dansen är en bidragande faktor dessvärre. Men men..

Ikväll ska jag och Simon in till Kalmar en sväng och träna lindyhop. Det är en så sjukt rolig dans. Önskar verkligen att fler kunde dansa den. Lördag ska vi titta på VM i bugg i Växjö. Det längtar jag till, ska bli skitkul.

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

jao läkare kan verkligen vara hopplösa, det har jag verkligen märkt, särskilt nu sista tiden.. är som att dom inte orkar med mig typ.. iof kan ajg förstå dom men de är för fan deras jobb... Kram

2009-10-09 @ 16:35:21
Postat av: Frida

Jag råkade skratta så högt så folk runt omkring i datorsalen vände sig om och tittade på mig! Du är rolig gumman. Kan tänka mig att det inte var så roligt dock!

2009-10-14 @ 15:31:15

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback