VM i dans

Igår åkte Simon och jag tillsammans med Maria, vår lärare i Lindyhop och en annan tjej till Växjö och kikade på VM i bugg, lindyhop och boogie woogie. Det var hur roligt som helst att få se alla de här underbart duktiga paren dansa, man fick väldigt mycket inspiration. Mina favoriter var den franska paret som vann i boogie woogie. De vann även förra VM, men så fantastiska som de är kan jag lova att det inte är något underligt. Man kan inte annat än att bli imponerad. Ni skulle hört publikens jubel, det var häftigt.

Var där från nio på morgonen till elva på kvällen. Blev en lång dag och trots att jag var så trött åkte jag bort till Emil en stund och sa hej till fyllekajorna där. Stannade inte kvar så länge för ögonen höll på att falla ihop. Idag har det mest blivit slappande framför tvn. Hämtat mina nya böcker i pedagogik med, så börjat läsa lite. Andreas var så gullig nu överraskade med tacos. Tänk så bra jag har det ibland tihi.. Snart dags för dans!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback