Kort åt lilla mamma ;)

Oj vilken träningsvärk jag haft idag. Gårdagen tog ut sin rätt, nu kämpar jag som sjutton för att utnyttja den sista tiden som är kvar. Inte ens hunnit med att vara i gymmet knappt någonting. Tränat mycket balans nu, om ni visste hur knepigt det är med balansträningen. Hoppas att detta kommer kunna hjälpa mig mycket i dansen med. Kanske kunna klara av de där förbaskade snurrarna i salsan som är mitt största problem tillsammans med mina spagettiarmar haha..


Usch det är bara en vecka kvar nu *snyft* vill helst aldrig åka hem. Jag stormtrivs här som jag nog aldrig gjort någon annanstans. Tror detta är den plats där jag skulle vilja leva, bo, jobba och må underbart på. Skojar verkligen inte när jag säger att jag inte mått så här bra någonsin sen jag blev sjuk. Livet är helt otroligt härligt och det känns som om jag har alla möjligheter i världen just nu. Självklart saknar jag min älskade familj och vänner, men har lärt känna så många underbara och älskvärda människor här med. Numera känns inte ålder som någonting som spelar någon roll alls. Så roligt som jag haft med de här människorna och så bra som de fått mig att må det kommer jag alltid älska dem för.


Här roar vi oss mycket. I helgen var det dåligt väder tyvärr, men vi var på marknaden och shoppade loss. Oh vad jag kunde handlat om jag bara haft mer pengar uttagna. Kvällarna har vi ägnat åt lite vindrickande, bingo, spelat en massa kort, skrattat så vi gråtit och haft väldans mysigt. Tror jag kommer få skrattrynkor efter den här vistelsen. Hoppas att det finns någon som kommer tycka om mig trots dem haha.. ;)


Eftersom min lilla mamma läser bloggen så sprang jag runt nu ikväll och tog lite bilder på anläggningen så hon ska få en liten flashback. Saknar er massor!! *puss*


Här är jag vid poolerna där vi tränar
Här är jag framför poolerna där vi tränar vattengympa =)

Utsikten från Vintersol
Utsikten från Vintersol. Dit upp till toppen ska vi vandra på lördag =)

Matträningen
Här har vi styrketräningarna på matta

Här spelas det plump :D            Elefant

Här är jag och Katarina när vi har spelkväll :D    Här är Lars och Mattias när vi har lekkväll :D   

Terassen där vi äter   

Utsikt från strandpromenaden på väg till marknaden    Tjejerna under bingokvällen    På bingokvällen


Kommentarer
Postat av: Hanna..

Riktig bra ställe de där ser det ut som

2009-09-24 @ 23:25:57
Postat av: Tina S

kunde du inte tagit med dig mig utomlands! xD bra att du har det bra ! :D

Postat av: Frida

Mamma hälsar tack för du tog kort för hennes skull och att hon saknar dig :)

2009-09-25 @ 21:57:37

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback