Bergsvandring

Igår vandrade jag och Jouko upp på berget här intill Los Christianos. Utsikten var helt fantastisk, så det var lätt värt strapatsen upp. Var helt genomsvett och det var tur att jag hade stavarna som hjälp tror jag. Eftermiddagen spenderade vi på stranden hela gänget. Spelade badminton och kastade gris i vattnet. På kvällen fixade jag lite musik på terassen och så satt vi där och hade trevligt. De som kunde dansade även lite granna. Idag har jag och Pia varit på marknaden en sväng igen. Gassande sol, så det var ingen höjdare att trava runt där bland alla svettiga turister. Så eftermiddagen blev det stranden igen. Fick låna en luftmadrass av Olle som jag låg på ute i vattnet. Helt underbart att ligga där och guppa runt. Dessvärre överhettades kroppen lite, så nu ikväll känner jag mig som en kokt potatis.

Hurtigbullen själv uppe på berget

Jag innan lördagens middag

Imorgon är sista dagen sen åker jag hem härifrån. Har några utskrivningar och mätningar som ska göras imorgon. Sen tänkte jag försöka hinna med så många träningfspass som möjligt och även ta lite fler kort på grupperna när vi är i action. Nu är det dags för resans sista plumpspel och det är garanterat min tur att vinna. Jag har helt enkelt förbjudit någon annan att försöka sig på det *ler finurligt*


Kommentarer
Postat av: Lenia

Gumman, hoppas du mår bra, den här resan har väl gjort susen för dig? Du är så stark! =)



STOR KRAM! =))))

Postat av: Hanna..

glöm inte att ta med lite sommarvärme hem!!

kram kram

2009-09-29 @ 13:09:39

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback