Blåmärken & Vintersol

Nu börjas det igen. Två dagars dans och jag har räknat till fem stora blåmärken på kroppen. Undrar vad jag gör när jag dansar egentligen? Tur solbrännan döljer lite av det. Varit jättehängig idag. Ont i halsen och känt mig lite febrig. Ska dansa ikväll i alla fall, men får bli lugnt som tusan resten av veckan. Vill inte direkt bli sjuk innan jag reser min väg. Nu är det bara SJU dagar kvar tills jag åker till Teneriffa. Ser verkligen fram emot det. Lite rehabilitering för både kropp och själ. Kommer får otroligt mycket tid för mig själv, men shit.. tre veckor är lång tid insåg jag precis. Hoppas det finns några roliga människor att umgås med och inte enbart en massa gamlingar.

  

Hittade två gamla bilder från Vintersol där jag ska bo. I den poolen blir det vattengympa varje dag. Måste erkänna att jag är lite nervös för hur träningen ska gå. Vet hur det varit tidigare när jag åkt att jag överansträngt lederna och fått jätteont och mycket värk. När det är varmt vill man så gärna klara av allting och tar i mer än man borde. Jag hoppas att jag ska ha hyfsad tillgång till internet så jag kan skriva något inlägg och maila er här hemma. Kommer garanterat sakna er. Är ju inte så bra på att vara ensam *skrattar*


Kommentarer
Postat av: Fäg

Trevlig blogg. Hoppas du får trevligt.

2009-09-02 @ 22:12:47
Postat av: Sandra

hoppas du får tre underbara veckor :)


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback