Teneriffa here I comes

Sovit som ett barn inatt, trots mina resnerver. Nu står väskan färdigpackad i hallen och allting ska förhoppningsvis finnas med. Största dilemmat igår kväll var hur många skor som ska får åka med på resan *skrattar*

Flyget från Kalmar går halv tio och från Arlanda halv tre. Så har några timmar att ta död på där. Datorn åker med iaf. Så ska väl kunna sysselsätta mig lite granna.

Ni får jättegärna höra av er gott folk medans jag är borta. Kostar mig inget via sms heller och ska försöka komma åt internet lite då och då. Eftersom detta inte direkt är någon renodlad semestertripp för mig och att jag åker ensam kommer jag säkerligen känna mig väldigt sällskapssjuk om kvällarna. Fast kommer så klart gör allt för att lära känna en massa nya människor.

Nu ska jag springa och köpa en massa onyttigheter att smaska i mig. *puss på er alla* Saknar er redan!

Ps. och en extra stor kram till mina föräldrar som stöttade mig så igår Ds.


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Ah men de låter ju trevligt =) Förstår att de ska bli spännande =) Dock hade jag adrig vågat åka ensam .:) ha de så jätte bra nu och lycka till =) Krams

2009-09-08 @ 08:18:05
Postat av: Jenny

Hej Terroristen! ;)

Hoppas du har det bra där nere...du ett tips: SE "HE´S JUST NOT THAT INTO YOU"

Läs bloggen...den är så klockren!



Saknar dig en massa och nu ska jag i veckan själv slita av några plåster...=)



Pussar

Postat av: syster frida

Hoppas du få en jätte lyckad semester Hanna! Saknar dig massor redan. Puss på dig!

2009-09-09 @ 19:42:35

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback