Tre dagar - sen avfärd

Nu ska jag strax hem till Lina och spela spel. Sista kvällen med systrarna innan jag åker. Förutom älskade lilla Frida som är i Gamleby. Kommer sakna dig gumsan!! Tror minsann jag ska ta mig ett glas rött med, blev så sugen helt plötsligt. Imorgon är det årets kräftskiva hos Håkan och Kina. Hoppas att det ska bli trevligt. Slapp undan allt som har med mat att göra haha.. undra varför ;)
Söndag ska jag leka lite med Henke och sen är det dans på kvällen. Måndagen är fullspäckad med nödvändiga "att-göra-saker". Massa som jag måste få klart med företaget innan jag reser. Så ska det packas och jag ska även hinna in och dansa salsa med Simon.


Stina skickde den här till mig, så gulligt!! Tack sötis!


Kommentarer
Postat av: stayna

Hihi naaa vi är söta=) Saknar dig!

Postat av: Syster Frida

Känner mig som en liten outsider när jag bor här uppe. Ska försöka hälsa på ibland :) Puss puss, saknar dig!

2009-09-09 @ 19:45:08

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback