Winnerbäckkväll

Ni som känner mig väl kan säkerligen ana sinnesstämningen när jag lyssnar på Winnerbäck och vandrar runt hemma som en förtvivlad, osalig ande. Hans texter och musik har dåligt inflytande på mig och ändå kommer jag mig inte för att stänga av stereon. Är som om själen vill fortsätta vara bedrövad en stund.

***********************************************

Fick ett mail nyss och vill skrika rakt ut för jag blev så förbannad och ledsen. Detta är inte rätt ställe att skriva av mig på, så är glad över att min dagbok existerar. Det grämer mig att det finns människor som kan såra mig så här!

Finns det ingenting som kallas respekt längre?


Kommentarer
Postat av: Tina S

det mailet hade jag nog inte velat ha :O

Postat av: Jenny

Kärlek och Respekt -Ska det vara så jävla svårt??!! =)

2009-09-03 @ 22:38:50
URL: http://jennynordvall.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback