HEMRESA

Hemresan är bokad!!

Åker hem till Sverige den 22 april, så det är bara en vecka kvar här i Barcelona nu. Tänkte att jag ska passa på att besöka syster i Malmö innan jag åker hem. Så den 23 är jag tillbaks i Nybro. Vet inte riktigt vad som tog åt mig nu, men helt plötsligt fick jag en hemlängtan inte utav dess like. Tror till exempel inte att mina systrar klarar sig riktigt lika bra utan mig *ler* Ska bli underbart att träffa er alla igen. Hoppas på en myskväll på fredagen ;) sen Agebo på lördagen och umgås med familjen samt min älskade lilla Disa.

Vill ha tillbaks min vackra, fina röda kamera. Hade så gärna velat ta lite fler kort nu sista veckan, men nej det får jag klara mig utan. Imorgon blir det fika med Johanna och antagligen ett besök till Parc Güell.

Får nog erkänna att den här helgen kan ha gjort sitt för min hemlängtan. Så underbart mysigt att ha dig här. Saknar dig och längtar efter dig ännu mer nu mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: C

Don´t leave us... pleeeeeeeeeeeeeeeeeease don´t.. He can have you later :P

2010-04-15 @ 01:22:00

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback