Glad påsk Zlatan

Då påbörjas äntligen påskhelgen. Här kommer minsann inga påskkärringar och knackar på, men ska bli intressant att se allting annat som händer i helgen. Ska besöka lite kyrkor och utflykta lite är tanken. Ikväll stannar jag dock hemma iställe för att följa med vännerna ut. Har inte sovit på två dygn. Så hoppas kunna få en ordentlig natts sömn istället.


Tittade på matchen igår, (Arsenal- Barcelona) som var riktigt bra. Zlatan var grym, gjorde två mål och han är kung här idag kan jag lova haha.. Ni skulle läsa löpsedlarna. Nästan så jag själv vill skaffa mig en Barcatröja med nummer nio *skrattar* Dessvärre kvitterade Arsenal tack vare straffen efter att Carles Ruyol fått rött kort. Idotiskt oförtjänt!

Kikade på Wallander, Våldnaden, efter matchen. Fy fasiken, bara jag ser Per Morberg ryser jag. Han är verkligen så grymt äcklig. Ska man definera SLISK så är det han


GLAD PÅSK ZLATAN


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Jao usch dom är inge roliga alls.. :(

2010-04-02 @ 17:51:32
Postat av: Hanna..

-kvittera-straff-rött kort-sport termer?? Gumman, du låter ju nästan uppriktigt intresserad... Men Oss(jag & Jesse) lurar du inte! försök inte att låta som om du kan nån fotboll...!

2010-04-05 @ 00:14:56
Postat av: Hanna..

Men du kanske imponerar på nån........ hehehe..

2010-04-05 @ 00:17:19
Postat av: Bjanca

skrattar kan ju hoppas att jag fick någon pluspoäng för det haha..

Postat av: Lina

Sen när blev du fotbollsnörd? haha=) Jag hejade på arsenal iaf=) Har hört från mamma att du saknar lillasyster. Ja det ska svida i hjärtat när man åker ifrån henne på det viset haha=p



Miss you to!!



Kisses

2010-04-05 @ 14:59:17

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback