Kvällen..

Jag skriker som Twisted sisters.. "What do you wanna do with your life?????"

Herre min tid, skriv tidigare idag att den här dagen varit den bästa hittills. Lätt att den har *ler glatt* Varit ute med alla från skolan och det har varit en sådan superkväll. Enda jag inte gillar är att jag stinker av rök, och då är det dessvärre inte cigarettrök. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det där, men verkar lika vanligt som snus hemma. Metron stänger vid tolv så tog bussen hem ifrån stan och hela resan hem satt jag och filosoferade över om jag bara borde skita i Sverige på riktigt. Packa in alla mina tillhörigheter i ett förråd så länge och försöka skaffa mig ett sådant liv jag vill ha och drömmer om istället. Hitta ett jobb och bo här där det är varmt.

Som jag skrivit tidigare. Har inte känt mig så här hemma på en plats sedan korr. Det är som att komma ifrån sin grav och helt plötsligt tycker människor om mig igen. Bussen hem är inte min favorit som ni vet, but I made it :P

Några av tjejerna från skolan :D

Sai & Hamish från min klass

Robin och Sidde på Malono =)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback