Fotboll i Barcelona

Ikväll ska jag tydligen på fotboll *skrattar* Ska se Barcelona spela mot Getafe. Tänk vad man gör för att skaffa nya vänner. Fast det ska bli riktigt skoj, ser faktiskt fram emot det rejält. Lite skillnad att gå på fotboll här gentemot hemma. Är en spansk kille som jag lärt känna som tyckte jag skulle haka på och klart som tusan att jag gör det. Efteråt ska jag på en fest hos en kompis till Aneta. Så verkar kunna bli en riktigt trevlig kväll.

Vaknade tidigt idag och blev sååå glad utav ett sms som fanns på mobilen. Gjorde mig lite frukost och tog sedan den där löparrundan som jag nu gett mig sjutton på ska ske varje dag. Hur skönt som helst att ut och springa när solen skiner och sen på köpet klarade jag det första delmålet. Redan nu.. vilket gjorde mig jätteglad, så idag är en otroligt underbar dag helt enkelt.


FC Barcelona


Kommentarer
Postat av: Hanna Larssson

Hanna Jonsson i kanske europas största fotbollsland,vilken ironi...haha, samma dag som melodfestivalen också... hihi

puss gumman

2010-02-07 @ 01:25:49

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback