Hjärtans dag

Har haft ett väldigt mixat humör idag. Eller rejäla humörsvängningar kan man väl säga. Aneta frågade mig om det hänt något när jag kom ut i köket tydligen såg jag alldeles förstörd ut. Så farligt var det inte egentligen. Bara lite hemlängtan idag igen. Två timmars promenad ute i solen gjorde humöret bättre. Fastnade uppe vid fotbollsplanen här igen, det är så mycket roligare när solen skiner.

Min älskade Ida skickade idag den sötaste dikten som handlade om syskonkärlek. Några tårar rann nedför mina kinder när jag läste; "Vi kan alltid förlåta, vi kan alltid förstå. För vår gemenskap på jorden kan ingen ändra på. När någon gråter vi tröstar den, vi lämnar aldrig någon för det är mer än en vän."

Tittat på He´s just not that into you för hundrationde gången med haha.. Fast med spansk text idag. I vår lägenhet sitter vi nämligen tre brudar med allvarliga relationsstörningar i huvuderna. Så vad gör man ;) Boken är fortfarande bättre måste jag tillägga.

Ett låttips är Owl City med Fireflies. Supermysig låt enligt mig.

Tack för era söta små hälsningar idag. Det betyder mycket. Miss you all! *massor med kärlekskramar*

Kommentarer
Postat av: Hanna Larssson

gumman, saknar dej jättemkt! vi är sällan vid datorn sammtidigt du :( & tyvärr verkar jag aldrig vara i närheten av en fast telefon..``-Telefon-jack?Nej tack`` you know.. haha! stor kram!!

2010-02-15 @ 18:30:38

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback