Morfar Prosten

Nästan kiknar av skratt så nu har fått ont i magen. Hela morgonen har jag lyssnat på Morfar prosten. Hittade en ljudbok på datorn och jag kan omöjligt sluta skratta. Det är så hemskt för jag håller på att bli som min mamma. Hon kunde inte ens läsa Morfar prosten för oss när vi var små för hon skrattade så och nu är jag likadan. Det är fruktansvärt, men jag ser dessa bilder inuti huvudet och det blir så komiskt. Som när prostens ögonbryn brinner upp eller är han hittar en fet tax i matkällaren. Har vi sleep-over nån gång så blir detta godnattsagan ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Anton vad gör du inne på toaletten? -Leker med små röda djur. Va, vad sa du att du gjorde? -Leker med små röda djur. =D

2010-02-27 @ 19:15:24
Postat av: Bjanca

hahaha.. jag dööööööör.. de är så sjukt roligt ;)


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback