Gott nytt år älskade vänner

Ja nu är det då nytt år och det har firats in på ett toppensätt. Har varit nere hos Stina i Osby och levt som en liten prinsessa ett par dagar. Nyårsafton var supermysigt. En massa massa god mat, trevliga människor, skratt, dans, lekar och champangedrickande.

Har blivit så väl omhändetagen. Fått helt otroligt god mat och slappat en massa. Har världens underbaraste vän *kramar om* Tusen tack för allt gumman! Fredagskvällen var vi på bio och såg Avatar. Sen myste vi och drack Chai latte, väldans mumsigt! Måste se till att införskaffa det. Lördagen spenderade vi på café i sällskap med några grabbar som vi sedan blev bjudna på fest till på kvällen. Det huset var bland det lyxigaste jag befunnit mig i, riktigt häftigt. Grabben hade byggt det själv under flera års tid, minst sagt imponerande. Glömde dock ta kort. Festen var rolig, allt skoj med nya människor. Träffade Sara en av tjejerna som vi festade med i Malmö i somras och så lite nytt trevligt folk med.

Nu är jag hemma i lägenheten och Jesse har varit här och pratat strunt med mig. Imorgon kommer Per och leker lite innan han åker tillbaks till Lund igen. Sedan är det dags att ta tag i mitt liv på riktigt. Nu är det snart dags att starta salongen och jag längtar verkligen. Ser fram emot allt nytt som väntar. Nu har jag stängt boken och avslutat tidigare tuffa och livslärande kapitel helt. "Dessutom, att vissa killar skulle kunna lära sig en läxa utifrån sina misstag är ungefär lika troligt som att kor lär sig tala haha.."

Stina och jag

Flickorna    Jag och Sebbe    Efterrätten... mumsigt värre

Greasen :D    Sötaste       

    Dans dans dans    Syskonen


Kommentarer
Postat av: stayna

Hahahaah!!! Klockrent!



Kul o få ha dig i Osby en stund, alla tyckte så mycket om dig!



Hoppas vi ses snart igen


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback