Hundbesök

Sitter i soffan med mina två små älsklingar liggandes vid fötterna. De tittar såååå avundsjukt på mig då jag sitter och smaskar i mig kokostoppar. Mamma ringde i morse och bad mig ta hand om dem. Simon blev väl så lagom glad när han vaknade av att dessa två våta yrväderna glatt störtade in i lägenheten.

TRÄNINGSVÄRK.. Helt sjukt att jag får det bara för att jag inte dansat på en månad. Fast det är det värt. Kvällen igår var super. Simon och jag tog Linas bil och åkte in. Hon ville ha skjuts hem sen så det blev smidigast så. Scotts och Playtones spelade på Sandra nämligen. Träffade en massa gamla klasskompisar både från Korr och Madesjö, samt lite andra glada vänner och dansfolk. Jätteroligt sådana kvällar när det är många man känner. Bli så härlig stämning.

Skjusade hem Simon sent i eftermiddags efter att vi legat i sängen och tittat på dålig film hela dagen. Sen tog Jenny och jag en långpromenad med hundarna. Hade förfrusit händerna när jag kommit tillbaka. Gör så sjukt ont! Ska jag ha egen hund i framtiden måste jag skaffa mig en karl som gillar långpromenader i kylan *skrattar* Någon nytta ska man väl få ha av honom ;)

Vill tacka för alla gratulationer jag fick igår. Tyvärr kan jag helt säkert säga att jag kommer glömma era namnsdagar för jag är helt SÄMST på att komma ihåg sådant och det har jag fått höra många, många gånger. Hanna Larsson och jag firade våran namnsdag med lite te, wienerbröd och negerbollar.

Nu ska jag lägga mig på golvet och gosa med sötnosarna en stund sen är det läggdags. Morrar lite åt Stina som slutat blogga med.. skäms ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback