Kväll i Kalmar

Igår var jag på fest hos Kim i Kalmar. Väldigt länge sedan vi festade tillsammans så det var på tiden minsann. Blev en herrans massa att dricka och en väldigt trevlig kväll som slutade på Olearys. Fast jag undrar vart alla människor tog vägen. De droppade av allt eftersom vi närmade oss Larmtorget och till slut var vi bara två personer som fastnade på Olearys för att ta den sista ölen, men där finns ändå alltid folk som man känner (som ni nog vet) så det hela blev det en lyckad kväll. Trodde att jag skulle vara mycket däven idag, men icke. Var till och med ute och sprang förut. Sen har jag dock hoppat upp och ner i poolen sen dess. Funderar nu på om jag ska ta mig en rejäl cykeltur runt stan med.

   

 

   


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback