Fullmåne

Nu är klockan över sex så jag ger upp. Har man inte somnat innan klockan sex på morgonen så kan man lika gärna se det som en ny dag. Nu har jag stigit upp, klätt på mig och gjort en scones som är inne i ugnen. Bra att ingen mer än jag är hemma i lägenheten. Kan jag dona utan att störa. Ska äta min frukost och sedan ta en promenad. Kanske dra till gymmet nu på förmiddagen

Nu är det bara tio dagar kvar till myshelg. Ååh vad jag längtar!!!

Fast tiden går som tur är väldigt snabbt här. Lite väl snabbt tycker jag nästan och det är inte heller bra. Vill inte alls att det ska bli dags att åka hem. Så tiden kan få lugna ner sig lite. Vet inte hur många gånger jag sagt det, men det är sjukt irriterande att tiden enbart ska gå snabbt när man har roligt.

Nå ja, ikväll är det Arsenal - Barcelona så blir kanke en tripp till baren. Fast hittade igår en kanal på tvn som jag misstänker att matchen går att se på. Hade varit gutt :P

ZLATAN helt i choklad
Zlatan helt i choklad :P


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback