LosAngeLoser

Ni vet att jag alltid varit ett stort fan av Meat Loaf, tycker om hans musik och flera av hans skådespelarinsatser. Som i Fight club eller favoriten Rocky horror picture show. Tänkte jag skulle lagt in en video på hans låt från rocky horror, men hittade den bara med spansk text tyckte det var löjligt så det får bli någon annan gång. I vilket fall ska denne man ge ut en ny skiva snart "Hang cool teddy bear"och första låten LosAngeLoser finns videon på youtube så kikade in den. Låten tycker jag är riktigt bra, men har ser ut som den sliskigaste hallick någonsin *skrattar*  Check it out :P



Gillar orden " As long as I am satisfied you will always be my man". Finns en viss poäng där haha.. me gusta :P

Kommentarer
Postat av: Míchel

Haha youre crazy.. i dont understand why you just listning to those fat guys ;) Why dont you take a musican with long hair from argentina instead???

2010-03-20 @ 21:26:14
Postat av: TucciT - svar på kommentar

Ja kärlek på hölg nivå, lite tur har jag just nu.., o de behövs verkligen i min vardag vill jag lova..



AH de låter spännande :) Kram

2010-03-23 @ 11:11:15
Postat av: Hanna..

han ser så äcklig ut.. & varför väljer man att kalla sej själv för Köttfärslimpa..???! hmm..

2010-03-25 @ 18:47:50
Postat av: Johan

Så kul att en så ung tjej har fastnat för min favorit sen över trettio år tillbaka... Det betyder att du har en INTELLIGENT musiksmak... Det kan du säga till dina polare som hånar dig.. Haha.. Keep it up och fortsätt lyssna på Meat och hans grymma ordlekar som finns i stort sett varje sång... Finns bara en som sålt mer skivor är Meat's Bat 1 och är MJ's Thriller. Måste betyda tt han är grymt bra. Hälsa dina polare det...

2010-06-12 @ 13:06:53

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback