Mañana

Sitter i sängen och stirrar på pocornen som ligger där på golvet och enda jag tänker är.. MAÑANA (imorgon). Allting är mañana här haha.. jag gillar det. Ingen brådska det kan man alltid göra senare. Det roliga är att mañana verka betyda både om en timme, imorgon, nästa vecka eller om flera månader *ler* Så skönt med en liten avslappnad livsstil för en gångs skull. Slippa stressen i Sverige, jag förstår inte varför alla ska envisas med att leva så.

Sen kan nog även jag tycka att det skulle vara trivsammare utan de där popcornen på golvet *skrattar*

Lekte med Johanna igår kväll. Vi var och tittade på fontänen igen. Den är så sagolikt vacker att man sitter som förtrollad var gång. Har man inget att göra fredags- eller lördagskvällar åker man dit en stund. Sen blev det middag på restaurang och lite gott vin till det. Därefter underhöll vi oss med att åka tunnelbana.. vi lyckades komma på fel håll två gånger haha.. Fem veckor har vi varit här och lyckas så fint med den bedriften. Skrattade så vi kiknade, båda hade förlitat sig på den andra haha.. farligt (Det där med kollektivtrafik, inte min grej som sagt) Sen åkte vi hem till hennes bror som hade förfest. Utgång runt tvåtiden, men klantarsel som jag är snubblade jag och gjorde mig illa i foten OCH min stövel gick sönder..



Var tänkt jag skulle försökt mig på lite tennis idag igen. Var lite för orkeslös dessvärre, men lyckades omvandla aktiviteten till filmkväll istället. Så mycket mer passande dagen. Så nu blir det dusch, mat och sen traska bort till grabbarna en stund. Funderar på lite Oscarsgala inatt sen med =)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback