Barhäng

Oj det blev visst fler drinkar än beräknat ikväll. Vi skulle bara ut och fira Christinas sista kväll i frihet (för tre veckor i alla fall). Hamnade på vår favoritbar (för tillfället) Rosa Negra, och pratade nog nästan mer strunt än vanligt. Började med badkarshistorien från Strand *skrattar* Den historien kan underhålla märkte jag haha.. så ni som känner till den kan antagligen gissa fortsättningen på det samtalet ;)

Idag har varit så härligt, klarblå himmel och strålande sol. Så har spatserat runt i en utav parkerna, studerat lite spanska och sedan spenderat resterande delen av eftermiddagen på Starbucks med Christina. Ätit kladdig kladdkaka och druckit chai tea latte *slickar mig runt munnen*

Igår handlade jag en massa nya kläder. En brun skitsnygg skinnjacka, tre blåa klänningar, solglasögon, jeansshorts och lite annat smått och gott. Klänningarna är väldans söta. Sådana man måste spara till tillfällen man verkligen vill skina :-)

Upptäckte en grymt irriterande sak igår, så måste försöka ta mig till en läkare inom de närmsta dagarna. Inte alls vad jag känner för. Fast gör jag inte det lär jag få en del besvär så lika bra att ta tag i det.

Strawberry margarita & lillhutten
Den lille hutten var intressant, persikosmak som liknande sorbé med chilipeppar på kanten :P


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha...badkarshistorien..."Men NEJ! Jag vill inte!"

Saknar dig en massa gums...nu tycker jag att du får komma hem...=)

Jag dansar ju på små rosa moln här hemma... ;)

Pussar

Postat av: Theres

Persikoshot med chilipeppar :) vilken kombination :) Måste man testa nångång. Forstätt ha det underbart i värmen nu gumman. Många Kramar

Postat av: Hanna..

Röda prickar brukar klia,har jag hört av dom som vet..HaHa

2010-04-05 @ 00:24:47
Postat av: Hanna..

..lr kanske det är skrumplever, så som du verkar supa nu för tiden...!

2010-04-05 @ 00:44:05

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback