Tjejkväll i Örsjö

Ikväll har jag varit i Örsjö hos Petra och vi har haft hand om en tjejkväll så jag har masserat en herrans massa händer *ler* Lite småtrött i armarna nu, men det var en jättetrevlig kväll. Kika gärna in hennes hemsida om ni vill. De är förresten Petra som hjälpt mig att inreda min salong. http://www.skattskrinet.se Petra stackaren har fått laga mat och dona hela dagen. Så jag har nog haft det ganska soft i jämförelse.

Nu har jag äntligen börjat landa efter all stress och oro, och FAKTISKT så känner jag mig helt coollugn just nu. Känns som om mitt liv är i ett bra skede. Egentligen har jag precis allt jag för tillfället vill ha (nästan, hittade ett par nya skor på nätet :P ), men rent levnadsmässigt. Känns riktigt, riktigt bra, och jag hoppas sannerligen att ni alla kommer in till mig i salongen och gör allt för att sprida ryktet om den haha..

Nu ska jag värma vatten till min varmvattenflaska och sen krypa ner i sängen och mysa med den. Saknar min vetenalle lite, den var gosigare att krama på.
Pusss

Kommentarer
Postat av: emelie

Så glad för din skull och för din framgång finaste!!<3


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback