Komma ihåg drömmar

Blev inga övernaturliga effekter på min kropp i drömmarna inatt. Kunde motstå Heroes trots allt. Däremot så räddade jag en häst ur en gigantisk, katolsk kyrkruin. Mycket spännande hur man kan få till sina drömmar. Kanske skulle ta tag i att börja skriva ner dem igen. Kunde bli en riktigt rolig novellsamling det där haha.. Rätt lustigt för de flesta som jag pratar med kommer inte ihåg någonting och jag minns i stort sett alla mina drömmar varenda morgon när jag vaknar. Kommer till och med ihåg en hel del drömmar från när jag var liten. Fast mardrömmarna har nog hakat sig fast aningen djupare. Farfar och jag som blir jagade av vargar eller den gången det var krokodiler på gatan utanför huset ;)

Har drop-in på salongen idag, men hittills är det lugnt. Önskar jag kunde ta en promenad istället, är helt underbart väder. Förutom kylan då så klart, den klarar jag mig lätt utan. Nej det få bli en kopp te och så påbörja att göra en presentation i powerpoint för Shapemastern. Tänkte jag ska använda mig utav det när jag har utbildningarna, blir lite lättare att komma ihåg allting man ska säga då när man har lite stöd från bilderna. Jag har ju tendens till att vara lite tankspridd ibland.

Ha en bra dag allesammans =)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback