Kurs i Östersund

Nu sitter jag på Östersund flygplats efter att ha hållt kurs på Dolce vita spa school i två dagar. Pratat en herrans massa så min hals är helt slut, men det har gått riktigt bra. Tjejerna verkade jättenöjda och tackade mig verkligen. Nästa tripp dröjer till början av juni. Åkte tåg upp och jag är verkligen less på att vara så glömsk och förvirrad som jag är. Tror ni inte att jag glömde mobilen på tåget. Får se om den går att få tillbaka. SJ var inte direkt hjälpsamma. Så vill ni ha tag på mig nu är det via jobbtelefonen.

Imorgon blir det jobb i salongen och likadant på lördag. På lördag eftermiddag/kväll kommer det några tjejer från Oskarshamn som jag ska gå igenom IPL och Shapemaster med. Så det är väldigt mycket hela tiden nu. Det känns jättekul även om jag är björntrött haha.. Ide under vintern hade varit något för mig. Fast mitt ide skulle bestå av en solig sandstrand. Där kan jag ligga ett par månader medans kylan kommer och går.


Kommentarer
Postat av: Joan

Hej Bjanca,



Kunde inte låta bli att kika runt lite för att se om man kunde hitta Dig.. och här var du!! =)



"Bjanca-fakta" enda sedan 2006.. här bloggas det, vilken awesome sida du har!! =D



Hälsn

Joan

xempelvismig på mötesplatsen ;)

2011-08-10 @ 18:47:41

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback