På väg mot framtiden

För en vecka sedan satt jag ensam hemma, nedstämd, trött på vardagen och allt kämpande med företag, ekonomi och sjukdomar hit och dit. Så i fredags eftermiddag fick jag ett telefonsamtal om ett jobberbjudande, och inte vilket som helst. Detta är jobbet som de flesta hudterapeuter bara drömmer om. Dessutom var jag den första de ringde och mannen jag har hållit utbildningar åt hade lovordat mig för tjänsten. Känns inte som att sådant här riktigt händer. Det är lite overkligt. Jag kommer få chansen att jobba med precis det jag vill och har möjligheten att påverka arbetsplatsen från första början.


Självklart kommer jag ha kvar min salong och arbeta med den, så detta jobb blir ett underbart komplement. Nästa vecka när jag varit på första mötet kommer jag kunna berätta mer om vad det är som är på gång. Men jag kan säga redan nu att mitt humör är på topp och att det är underbart med lite medvind igen efter den här sommaren. Sedan säger man självklart inte nej till ytterligare ett uppsving i karriären. Någon gång är jag övertygad om att min stora dröm kommer gå i uppfyllelse. Siktar man mot stjärnorna lär man åtminstone komma till månen, och det är jäkligt långt de *ler glatt*


Glädje ;)


Kommentarer
Postat av: Jens

Tänka sig, du har ju citerat mig -måste varit nåt väldigt klokt jag sa ;o) Har sagt det innan och säger det igen -GRATTIS, du kommer gå långt!!! =)

2011-09-23 @ 20:31:44

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback