Åter in i bloggvärden

Insåg ikväll nu när jag satt och skulle uppdatera informationen på facebook att "Oj.. jag har ju en gammal blogg som jag inte skrivit i på fyra år". Så tror det är dags att köra igång igen. Ska uppdatera och lägga in bloggandet från sjukhuset förra vintern så det finns på den här bloggen med. Nu när man fått lite distans till det så är det ju lugnt för mig att vem som läser. Nu när jag har en frisk liten dotter som mår som hon ska.
 
Nå ja!! Idag har jag arbetat inne på Plusgymnasiet. Har du både årskurs 2 och 3 samtidigt, så det gäller att planera upp lektionerna bra. Idag har vi vaxat för glatta livet. Vaxat allt som går att vaxa *ler* Från ben och bikini till armhålor och mustascher. Har gått jättebra!! Sista timmen körde vi även lite makeup. Gick igen Sothys makeup som vi fått till skolan nu. Eleverna verkade verkligen gilla den.
 
Sedan bar det av till bowlinghallen för lite företagsbowling. Jag, Lina och Ronja representerar Bella Derma. Vi vann kvällens match och mitt bästa resultat idag var 182 poäng. Megastolt!!!!
 
Så nu sitter jag här hemma i soffan med min babe och ska gosa ner mig för att titta på The Walking dead. Premiäravsnittet på nya säsongen idag. Trist bara att Andreas inte vill se det med mig. Hur kan man inte gilla zombies liksom?? ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback