Ont ont ont överallt..

Usch ingen härlig morgon att vakna upp. Var sjukt länge sen jag hade
sån här värk. Knäna är så svullna och ömma att jag knappt kan gå.
Det här hade jag ingen lust med alls. Värsta är att jag har känt lite värk
i knäna ett par dagar, så blir lite nervös nu. Har mått så himla bra sen
jag fick den här behandlingen, men det känns inte som om det håller
i sig så länge som läkarna förutspått. Nio månader, jo tjena!!
Gillar inte att beklaga mig så mycket över detta. Men gaaah... *skriker frustrerat*
Smärttröskeln är rätt hög och så har jag redan väldiga mängder smärtstillande
mediciner. Men gränsen är nästan nådd nu så jag ringde in till sjukhuset
och fick en telefontid med min läkare i eftermiddag.

Skit samma... Drugs and rock´n roll gör med än folk tror ;)

Annars.. Haft en underbar jul. Varit mycket bättre och trevligare än på flera år.
Mysigast sen på kvällen när vi faktiskt bara var familjen. Träffas nästan aldrig
bara vi ensamma. Så var väldigt lyckat.
Juldagen blev det en sväng till Sandra, hade hur roligt som helst. Sååå mycket
folk man kände. Kunde knappt gå en meter utan att hälsa, prata eller bli
uppbjuden att dansa med någon. Såna kvällar gillar jag och älskar alla mina vänner.
Är verkligen roligt att träffa alla igen efter så lång tid.

Nu dags för att relaxa lite, bli pigg och på g igen.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback