Hysteriskt mycket tvätt

Hysteriskt mycket tvätt både på skolan och hemma.. blä avskyr att tvätta.

Nu är klockan snart halv nio och jag har varit på skolan sen åtta i morse. Eleverna har spa den här veckan och deras handdukar blir skitiga med lera och grejer. Så för att allting ska hinna bli rent tills imorgon måste det tvättas här. Vilket innebär att JAG får den äran. Fyra maskiner tvätt.. och detta måste verkligen vara slöaste tvättmaskinen nånsin för det tar tusen år. Två maskiner kvar nu.. Men får nog låta nån vara kvar tills imorgon för jag kommer vilja hem och sova.

Nåja idag har Fredrik varit här och fått träningsprogram till powerplaten och jag har instruerat två av tjejerna. De tyckte med den var rolig, så det känns bra. Hoppades att de skulle gilla den, och det ser positivt ut. Den är superskön att träna på. Effektiv som sjutton..
www.powerplate.se för den som vill checka.

Så var Simon med mig hemma på en snabblunch. Gjorde bara lite tonfisksallad och snackade lite skit. Trevligare med sällskap än att äta själv. Så har jag pratat med Per nu en stund med. Ska ju ner till Malmö och hälsa på honom på lördag. Blir långhelg, åker inte hem förrän tisdag. Majsan och jag ska ner, så ska fira valborg där nere. Träffa Sara och eventuellt lite annat folk med. Längtar verkligen, behöver komma härifrån och få lite omväxling. Så hoppas verkligen att vädret blir fint nu som vårt kära smhi lovat. Annars borde de allvarligt få straffknull..

Puss Hej

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback